Reklama usług taksówkarza w Internecie może wydawać się kuriozalna. Przecież najczęściej po taksówki dzwonimy lub „łapiemy” je osobiście, np. wychodząc z budynku lotniska czy dworca kolejowego. W świecie coraz bardziej zdominowanym przez technologie cyfrowe nie może być jednak miejsca na to, by nie istnieć w wirtualnej sieci.
Ignorancja wrogiem rozwoju
Udawać, że Internet nie jest siłą naszych czasów jest dużą sztuką. To właśnie tam ludzie szukają wszystkiego, co jest im niezbędne w codziennym funkcjonowaniu. Medium to stało się dla wielu osób podstawowym źródłem informacji o świecie. Bez włączenia laptopa lub komórki nie są w stanie niczego znaleźć czy dotrzeć do sklepu obuwniczego w Kielcach, choć mogliby przecież podpytać przechodniów. Przyzwyczailiśmy się jednak do wygody posiadania tak wielu informacji w jednym urządzeniu. W ten sam sposób szukamy również danych o przedsiębiorstwach, z których usług chcemy skorzystać.
Ocena taksówkarza podstawą sukcesu firmy?
Na pewno zwróciliście uwagę jak wiele kwestii w Internecie podlega ocenie. Przy niemal każdym sprzedawanym online produkcie odnajdziemy jego wartość w postaci serduszek, gwiazdek czy punktów. Podobna, bardzo częsta praktyka dotyczy również przedsiębiorstw wszelkiej maści. Nieważne czy produkujesz paski do spodni, naprawiasz buty, montujesz profesjonalnie okna czy przewozisz ludzi – Twoja firma na pewno została już oceniona. To właśnie te punkty przy nazwie Twojego przedsiębiorstwa tworzą pierwsze (najczęściej najważniejsze) wrażenie odbiorcy. Ma to również swoje przełożenie na plebiscyt branżowym, w którym to oceny internautów decydują o zwycięstwie.
Plebiscyt Orły Transportu
Zagłębiając się w zakładki strony Orłów Transportu (https://www.orlytransportu.pl/), dostrzeżemy spis miejscowości. Pod nazwą każdego miasta kryją się najlepiej ocenieni przedsiębiorcy z branży w ostatnim roku kalendarzowym. Klienci, którzy poszukują rzetelnej firmy często korzystają z tego zestawienia, ponieważ pod uwagę brane są tutaj oceny ze wszystkich portali internetowych – odpada więc konieczność przeglądania wszystkich własnoręcznie. Ta forma reklamy bazuje na dobrych skojarzeniach, popartych sprawdzonymi informacjami od klientów, którzy najwięcej mają z nami do czynienia.